De social trend van 2019!

camera companyid

De social trend van 2019!

Veel groten merken hebben dit jaar besloten om zich er aan te wagen en met succes! De story’s van Instagram en Facebook zijn niet meer uit het social media beeld weg te denken. Influencer’s gebruiken de story’s om in contact te komen met hun publiek door korte filmpjes te nemen gedurende hun dag en de meningen en vragen te beantwoorden van hun volgers. Maar wat kan je er allemaal mee?

Mensen doorsturen naar je site

Heb je bijvoorbeeld een nieuw product wat je onder de aandacht wil brengen gebruik dan de swipe up functie. Hiermee kun je in een foto of video uitleggen wat er zo interessant is aan dit nieuwe product en de kijkers van deze video makkelijk instrueren om door omhoog te schuiven op je website hier meer informatie over terug te vinden.

Maak je eigen gifjes

Door middel van bewegende plaatjes kan je je klanten op een originele manier gebruik laten maken van leuke bewegende beeldjes met een link naar jou merk of logo.

Het geven van een instructie video

Ook kun je op deze manier van producten een instructie video geven van producten. Zo kun je bijvoorbeeld laten zien hoe je een nieuwe mascara perfect aan kan brengen of uitleggen hoe dat nieuwe appje wat je hebt gelanceerd werkt.

En natuurlijk is het ook leuk als je deze video’s die na 24 uur weer verdwijnen, kan bewaren voor je klanten en dat kan nu dus ook door middel van hoogtepunten. Hier kun je de video’s in categorieën opslaan zodat klanten dit op elk gewest moment kunnen terug kijken?

Lijkt je dit nu super leuk, maar heb je er geen tijd of geduld voor? Dan kun je natuurlijk ook altijd je social media uitbesteden. Neem gerust contact met ons op om nog meer over Instagram te weten te komen en de beste strategie voor jou merk te weten te komen.